Någon som dig

Go'kväll mina vänner! Haha nej vad töntigt det lät. Aja, jag ligger hemma nu (i Väsby) ska göra i ordning mig inför sängen osv snart. önskar min huvudvärk försvinner under natten.
Kvällen spenderades i Knivsta med några bekanta och några mindre bekanta. Men det var super mysigt!

Ni vet när man var liten, och då när det var den där kvällen innan julafton eller kvällen innan ens födelsedag, kommer ni ihåg den där känslan i magen? Jag mår typ så nu, inför imorgon, är jätte nervös men ändå så taggad, (tänk om jag ramlar av scenen!!!) visst jag har stått på scen några gånger förut men inget som det här, det ska bli så grymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0