hemma =)

Hej alla! nu är jag hemma. Vi tog en tur med fyrhjulingen jag och pappa. först tog vi världens omväg till eurostop där vi köpte ett par handskar till mig, pratade med en försäljare om nägonting som var fel på fyrhjulingen och sen åkte vi till Kicks där vi köpte ett ljusrosa nagellack, nagellacksborttagning och en deodorant för att min tog slut i morse när jag duschade. hihi! *otur*
Sen åkte vi till pappas kompis i Kalhäll där vi träffade pappas andra gamla barndomskompis som sålde dammsugare ;) Och där var vi ett tag och fikade och skrattade. haha! en massa skämt som jag inte vill ta upp här i bloggen. Och sen drog vi hemmåt och vips så hade tiden bara fluuugit förbi! =)

Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

jaaadå ! så himla glad är man :D

men nu kan vi vara, när kan du? <3

2009-06-16 @ 18:13:07
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0