Tredje Maj.

Hej! Dagen har varit kort men ändå så pass lång. Jag hade endast ett nationellt prov i engelska idag och efter det så drog jag till China Garden tillsammans med Matilda och Olivia. Där satt vi i timmar och åt tills vi sprack. Följde efter det med dem till frisören där Olivia blev snygg i håret och åkte därefter till Väsby. Jag har ätit lite nu och ska snart åka hem och plugga lite.. Denna kväll skulle jag gärna spendera i en skön fylla då jag har alldeles för mycket för att inte göra någonting alls. Men ansvarsfull som jag är så sitter jag förmodligen och pluggar till onsdagens prov istället, jag jobbar ändå imorgon.

Dessa och ett par svarta vanliga ballerina köpte jag idag, men funderar på att lämna tillbaka dessa då jag får alldeles för ont i fötterna för att orka gå runt i en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0