Säg mig mer

Hej på er! De senaste dagarna har varit... Jag vet inte. Jag har försökt blogga via mobilen men det har inte kommit upp, och dagarna innan det mådde jag inte bra alls.
Jag har Inte heller gjort något särskilt. Vet ärligt inte vad jag gjort de senaste dagarna heller!

Ikväll sover jag hos pappa, ska imorgonbitti åka iväg till Täby med honom och filma för ett skolprojekt. Sen ska jag plugga resten av dagen.

Fick en fråga om hur stora AM HEAT är. Och de är precis som PM - gigantiska. Jag har problem med att svälja tabletter överhuvudtaget men dom går ner:)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0