Ny

Hej! Andra maj idag redan - en månad och 10 dagar kvar till sommarlov!! Fattar ni hur lite tid det är kvar???

Idag slutade vi halv ett istället för halv fem vilket var behövligt efter en sån lång helg. Efter skolan så åkte jag ner på stan med Olivia och bi köpte glass och skulle mysa. Istället så blev glassen full med grus, hår och kläder kladdiga och det var glass överallt. Jag köpte även en tröja till sommaren som kommer vara skitsnygg i Turkiet. Den är lite oversize och öppen vid mönstret på ryggen - skitsnygg när jag är brun och i solen.

Ikväll ska jag mysa med älskling och tvätta. Har en riktigt bra dag idag! Fick förresten A på psykologiprovet - det här bra nu!!!!


Kommentarer
Postat av: jennpenn

hellu!
vad för protin-pulver har du och är dom goda att dricka bara som en shake? :)

du inspirerar mig väldigt mycket! :')

2013-05-02 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0