liksom typ vad händer?

Hej hej! 
I helgen hade jag fullt upp och ingen lust alls att uppdatera er. Jag träffade trevligt folk både fredag och lördag, fick ett anfall och gjorde inget alls. Var på upptäcksfärd igår. 
 
Idag var en kort skoldag, jag åkte till gymmet direkt efter. Det var så sjukt länge sedan och fick prova HEAT för första gången innan träning idag och jääävlar vad jag började svettas, helt sjukt. Så antar att de funkar! 
 
Imorgon väntar nationella i matte, jag har inte pluggat och orkar inte heller. Får se om jag träffar en saknad vän imorgonkväll. 
 
Ja det var ju typ, en update. 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0