Waaaazap

Vad händer bloggen?????? Jag har varit frånvarande de senaste dagarna ja! Drar vad som hänt snabbt:
I lördags efter jobbet så drog jag till Tom och vi träffade trevligt folk och spelade wii. Vid 2 drog vi hem till honom och sov.
På söndagen mådde vi båda bättre än på länge och tog en sub tillsammans med Robin. Vi gick dessutom på bio där det endast var pensionärer, vi såg The impossible. Den var så sjukt bra! Jag grinade som fan.
Efter bion jobbade jag ända till nio och gick och la mig direkt när jag kom hem.
Igår var det jobb som alla måndagar & det var riktigt kul faktiskt! Smakade även den nya pinata burgaren - super god.

Skit tråkigt inlägg men det är mina dagar det! Nu har jag lektion och kanske skippar dansen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0