Vi två bara vi två

Hej på er! Jag hade en riktigt onödig skoldag idag. Jag var i skolan runt halv nio, vi fikade och sen slutade jag tio.
Jag var duktig och drog till gymmet direkt efter! Slängde i mig en sub innan också. Det är verkligen inte gott med mjukt bröd... Usch. Det blev ett rump och benpass med cirka 25 minuter kondition efteråt. Det känns bara bättre och bättre efter varje gång jag springer! Snart springer jag långt utan små stopp. Framgång alltså!! (Jag har jätte dålig kondition och tränar upp den nu med ett as bra program) det går även framåt på musklerna! (Titta min rygg på bilden nedan, inte världens muskler men det är på g)

När jag gymmat klart drog jag till Knivsta och åt lite så kallad efterträningmat. Det blev äggröra med några salamibitar.

Annars har jag bara varit hemma idag. Kvällen blir sjukt tråkig då jag ska läsa lite naturkunskap istället för att fira en bekant. Men jag jobbar imorgon satt det är lika bra att stanna hemma.
Har även avslutat kvällen med världens godaste caseinpudding. Förstår inte varför jag inte äter det oftare. Så himla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0