SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN!


Detta är svaren från denna frågestund! Jag har dock inte godkänt kommentarerna i inlägget ännu då det kom massa spam och det inte gick, men ni ser ju trots allt svaren här ändå :) Mycket roliga frågor faktiskt! kul!

Ska du verkligen säga upp dig på BK, JP ?

Haha va? Jag har inte ens pratat om att säga upp mig. Jag trivs super bra på burger king faktiskt. Det ända snacket som varit om att "säga upp sig" var för att skolsköterskan tyckte att jag har för mycket att göra och att jag borde prioritera skolan före resten. Men jag kommer inte att säga upp mig! 

Varför Äter du inte bröd?

För det första så äter jag bröd om jag vill! Det är nummer ett. Nej men hela grejen med att sluta äta frukostbröd var en kul grej. Det är så mycket snack om vad man borde äta och inte. Jag äter vad jag vill. När jag slutade att äta bröd så var det en chans för mig att slänga bort mina gamla vanor och prova nytt vilket har gett mig mycket. Jag vet mer om vad jag tycker om, vad jag håller mig mätt på längre och vad min kropp mår bra utav. Bröd är trots allt inte bra. Det hamnar bara en stor äcklig degklump i magen. usch. Nu efter två månader utan brödet så vill jag fortfarande leva utan. Min mage tycker inte om det längre. Jag äter dock flatbröd till frukost rätt ofta! Vill ni se mer av vad jag äter?

Skulle du kunna göra en video hur du sminkar dig eller iaf typ lägga upp en steg för steg tutorial som blogg inlägg då du berättar hur du gör och vad du har för rutiner o.s.v ?

Åh vad kul att någon vill veta om hur jag blir till (?) haha! Det kan jag göra! Dock inte en video då jag tycker att det är alldeles för pinsamt haha. Men ett steg för steg tutorial med bra bilder kan jag fixa. Jag har dock rätt mycket nu men på påsklovet kan jag tänka mig att något sådant kan komma upp! så håll utkik. 

Hur mycket väger du och hur lång är du?

Jag pendlar mellan 56-58 kg. Innan jag började träna (och äta skit!!!) låg jag på 53. Dit vill jag igen faktiskt. Jag är 1.68 m lång!

vad vill du bli när du växer upp?

Jag har ingen aning. Jag har väll en dröm som många andra att stå på röda mattan om några år. Jag älskar att agera framför kameran, det är skit kul! Förresten kommer en film ut på bio snart som jag varit statist i. (och syntits) Blir kul!

Men det är svårt och jag är mer realistisk. faktiskt! Jag är intresserad av juridik och vill väll bli något sådant i framtidien. Kriminolog vore grymt men det är svårt här i vårt lilla land. Så något sådant! Jag vet inte. Planerna jag har nu är att studera utomlands efter gymnasiet. Jag har ju trots allt ett stipendium nu ;))))))

Vad är målet med din träning?

Jag har många mål! Jag vill må bra. Jag mår bra av träning. Jag mår bra av resultat. Träning ger mig bättre välmående både psykist och fysiskt! 

Sportar du?

Jag dansar, om det räknas? ;) 

BIld på mig i väntan på att få uppträda på UKK.

Hur ofta tränar du?

Jag tränar så fort jag har tid. Det beror helt på hur det ser ut i skolan bland annat. Men minst en gång i veckan blir iallafall av, från dansen. Men något jag har lovat mig själv är runt tre gånger på gymmet. Tyvärr har det bara blivit en gång i veckan de senaste veckorna på grund av allt som hänt runt om mig. 

Skulle du kunna lägga upp några av dina träningspass på bloggen?

Det kan jag göra! Något önskemål på vilken/vilka kroppsdelar? Jag kan i för sig annars lägga upp lite olika övningar och hela pass ibland! Ska det vara bilder eller text?

Vad tränar du för? Alltså har du något speciellt mål med din träning?

Jag tränar för mig! Vad målet är svarade jag högre upp. 

Kan du lägga upp en bild på din favorit outfit och skriv vart kläder är ifrån?

Det kan jag fixa på lovet det med!

Vilket är ditt favorit märke på kläder/accessoarer?

Jag har inget särskilt. Jag har typ inga märkeskläder haha. Jag använder det jag tycker är fint och SKÖNT. 

Hur träffades du och Tom?

Vet ni? Jag skulle (i stort sätt) kunna skriva en hel bok om vår historia. Det är roligt faktiskt. Jag träffade honom första gången när jag var 11 år (elva fucking år!!!!) och tyckte att han var skit snygg. Sen så bjöd han hem mig helt från ingenstans på kulturnatten 2011 och på den vägen var det. Vi fastnade för varandra den kvällen. Det är en kväll jag alltid kommer att komma ihåg!

Här är en bild från första gången vi umgicks, kulturnatten.

Hur länge har ni varit tillsammans officiellt?

Alltså det är väldigt speciellt. Efter vårt lilla uppbrott mellan feburari-april så träffades vi för första gången den 8 April (2012) för att prata igenom allt som hänt. Sen fortsatte vi träffas. Vi sa inget speciellt datum. Några månader senare så frågade han mig vad vi hade för datum eftersom att vi tjejer tydligen har koll på sånt (dock inte jag denna gång haha) så vi tog det datumet. Även om vi inte alls blev seriösa förrän i Juli kanske. Det är svårt! 

 

 

Vill för övrigt bara säga att jag verkligen blir jätte glad utav allt ni kommenterar på bloggen. Även om det inte är många kommenterar. Särskilt över träningen. Jag älskar att träna. Får så många frågor om träning och kost, jag verkar liksom "inspirera", på något sätt iallafall. Tack. Det gör mig super glad! faktiskt. Nu tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon halv sju ska jag kliva in på gymmet. Jag tränade förresten tillsammans med Jennifer idag för första gången och det gick super bra! Kul att testa på nya övningar och så, hon är så himla duktig! 

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0