Avgår för idag.

Hej på er! Dagen har varit både positiv och negativ. Skoldagen var riktigt kort. Jag fick tillbaka samhällsekonomiprovet där jag var 1,5 poäng ifrån A vilket sög men ändå är jag sjukt nöjd. Jag hade även utvecklingssamtal idag och ligger faktiskt, chockerande nog, väldigt bra till i alla ämnen så jag kan pusta ut. Andas lite liksom. 
Jag mår bättre idag men är än inte helt frisk från den här förlkylningen. Trots det så provade jag på gymmet i Vilunda idag. Och jag körde lite lugn cirkelträning. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om gymmet där och om jag ska börja där eller fortsätta på hälsohuset. Får se. Det är dags nu för ett nytt gymkort ändå. 
 
Idag har det gått två månader sedan jag slutade äta frukost bröd och det känns riktigt bra! Har även fått mycket motivation ikväll för att göra allt jag kan med min träning så fort jag blir frisk. Så det känns okej. Jag ska även få hjälp med att lägga upp en ordentlig kost och träningsplan och därigenom få en större push till att inte falla ner. Det är ändå bara jag som mår dåligt då. 
 
Jobbet kallar, precis som alla lördagar, imorgon. Därför ska jag göra mig i ordning nu och sedan lägga mig i sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0