23 / 3 - 13

Hej hej! Efter många händelser inatt så ringde klockan vid åtta. Jag bakade världens godaste kladdkaka med mina småsyskon och käkade frukost efter det. Vid tio tog jag bussen proppmätt till Uppsala och Gränby. Jag jobbade till fyra och blev hämtad efter det. Åt även middag på burger king idag med åt ett av deras nyttigare alternativ utan bröd och dressing. Så himla gott!

Visst har vi haft ett dunder väder idag förresten?! Så himla skönt! Jag hoppas bara att vårvärmen vill stanna kvar nu...

Ska ställa mig och göra caseinpudding nu och kanske äta lite yollibox. Får se! Caseinpudding blir det iallafall. Annars då? Vad gör ni ikväll? Jag är i Väsby och borde väll plugga lite ikväll men får se hur det går. Imorgon ska jag upp tidigt för ett pass på gymmet med pappa. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0