Sommartider hej hej

Igår firade vi Vewe som fyllde 21 år. Hela kvällen var trevlig, bortsett från alla miljoner myggbett jag fick (vi var ute hela kvällen) jag verkar vara allergisk mot myggbetten och såklart älskar myggorna mig i år.
Vid klockan två så begav vi oss hem till Tom och somnade kanske inte förrän vid klockan fyra. Vi vaknade runt 11 och gick ner till panorama för lite söndagspizza.

Vad som händer ikväll är oklart, skulle iväg med Tom till en sjö och mysa men vi har världens problem här hemma så det blir inte av. Men något måste hända. Denna söndag känns dock verkligen inte jobbig. Jag har mått så sjukt bra hela dagen och imorgon har jag endast en lektion och sen muntliga nationella i spanska. Sen är det bara en lektion kvar och sen helg igen. SÅ skönt.


Körde lite "men in black" igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0