happy

Go' kväll (med dialekt)! Dagen har varit lång. Jag fick äntligen sova ut inatt och mår lite bättre idag. Dagen startade med en pw tillsammans med hunden i värmen där efter blev det frukost (super god och nyttig smoothie tillsammans med apelsin juice). Resten av dagen har spenderats ute i solen, jag har tränat och träffat han.

Livet känns för första gången på väldigt länge på väg uppåt igen vilket sätter ett leende på mina läppar.

Nu ska jag fixa proteinbars och sedan lägga mig i sängen. Imorgon ringer klockan sådär tidigt igen.. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0