mitt nyår

Sista dagen år 2012 spenderades alldeles perfekt! Det finns inget jag kan säga var tråkigt! 
 
Jag gick upp runt tio för att åka till Väsby. När jag väl kom till Väsby åkte vi och handlade - semlor. Inte många som har ätit det ännu ellerhur? ;-) riktigt gott var det faktiskt! Efter fikat hos pappa fick jag skjuts till Knivsta och Ica Kvantum där jag mötte upp Tom och vi handlade nyårsmiddagen, vilket blev grillad kyckling, sallad och bearnaisesås. Ingen oxfilé inte men så sjukt gott ändå. 
När vi handlat åkte vi till Panorama och träffade lite folk, alla käkade utom jag. Sedan drog jag, Tom, Matilda och Martin hem till Tom för att föra lite, redan vid 3. 
Tiden gick, middagen slank ner, jag fixade mig och vi hade super trevligt! När klockan slagit nio gick vi hem till Markus som styrde. Där hade vi super trevligt med massa spel och gott.
Raketer smälldes även såklart, skumpan slank ner och jag fick säga gott nytt år till Emma och Elin också! 
 
Jag kunde inte ha haft ett bättre nyår, det var så allmänt jävla bra bara! Hoppas ni hade det lika bra som jag igår! 
Och nu jävlar 2013. Det låter så konstigt att säga. 2013. Men det ska fasen bli ett bra år! Bättre än 2012. Jag menar, vi klarade ju jordens undergång den 21 December haha. Så vad kan bli värre? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0