konstigt nog..

Konstigt nog så kom aldrig inlägget jag skrev igår kväll upp på bloggen... Jag drog iallafall upp till Dalarna igår tillsammans med min fina för att ta hand om ett rätt så akut familjeärende. Vi sov kvar i Dalarna och åkte därifrån runt tolv idag. Alltså har jag inte varit i skolan idag.
 
Nu är jag äntligen hemma iallafall och är på riktigt dåligt humör då INGET är bra. Jag har väntat i veckor på gossip girl så äntligen när jag har tid så har det försvunnit från datorn. Någon som vet vad som kan ha hänt? 
Jävla fredag. Jävla helg. 

Kommentarer
Postat av: emma

Hej vilken fin blogg du har. Tänkte bara säga att jag just nu har en liten tävling om där man kan vinna att bli dagens blogg. Om du vill vara med så tveka inte att kika in min sida redan idag.

emma


Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0