årsresumé 2012

 
 De första dagarna på året spenderades tillsammans med de jag även spenderade nyår med.
jag var svarthårig.
 
 Åt middag med mina fina vänner också!
 
Jag var i Väsby en del.
 
 
Vi gjorde oss redo för att hoppa isvak på idrottslektionerna, något både jag och Elin bangade ur på.
 
 
Det festades
 
 
Jag åt riktigt god mat på min födelsedag
 
 
BAL! sjukt kul.
 
Jag uppträdde på UKK!
 
Spexfoto, inte alls nöjd.
 
 
Jag satt i publiken på bigbrother några gånger!
 
 
Vi slutade grundskolan! 
 
Jag och rebecca såg titanic i 3D!
 
 
Jag åkte kryssning och var med om riktigt roliga saker där!
 
Jag nattbadade!
Jag började jobba på burger king
 
Rosa solglasögon införskaffades.
 
Vi åkte till Danmark
 
 
Vi åkte till Gröna Lund!
 
 
Det fotades en del
 
Varma sommarkvällar med grillat och vänner
 
Mer tid med vänner
 
 
Första året på gymnasiet var igång,
 
Dansen började igen! 
 
Jag träffade nya människor, riktigt fina!
 
 
Drog iväg till Barcelona med mamma!
 
 
Gick på bio med mina syskon
 
 
VÅr bil brann upp
 
 
Det blev lite tunnare med bilder på sista halvåret då jag tappade orken till att både fota och lägga upp bilder någonstans överhuvudtaget. 
Det här var en del av mitt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0