26 Januari 2013

Hej! Eller godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen, nästan iallafall och väntar just nu på tåget mot Uppsala. Idag ska jag jobba mellan 11-16 och efter det drar jag antigen till pappa eller hem till Tom. Får se vad jag gör.

Vad gjorde jag igår? Jag hade ett skit svårt prov i samhällskunskap, gick i skolan, träffade Elin efter skolan, åkte till boländerna och gränby, åkte till Tom, träffade Matilda, Martin, Conny och Kim och var med dom. Lång mening men den infattar allt jag gjorde igår :) gick och la mig så sent som två i natt så ni kan ju tänka er hur trött jag var imorse när klockan ringde haha!

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0