Lördag

Godmorgon!
De senaste dagarna har jag inte mått särskilt bra och därför lagt bloggen åt sidan.
Jag åkte till junibacken med mina småsyskon och mamma igår, det var super mysigt. Särskilt eftersom senast jag var där var jag typ 6 år gammal och jag har växt upp med Astrid Lindgrens böcker.
Jag har lyckats bli sjuk på något sätt varenda lov sedan ettan började. Vad är det här?

Jag inspirerar mig själv mer än någonsin just nu. Jag ser gamla bilder på mig själv från i somras där jag var hyfsat vältränad och innan jag började frossa i mig allt av det goda. Jag var smal. Så det är super skönt. Att veta att jag kan se ut som jag vill, att det går att göra skillnad. Så jag jobbar hårt!

Nu ska jag åka till jobbet sedan hem till pappa och stanna där tills imorgon. Hoppas ni får en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0