Chokladbollar

Hej! Idag har jag provat ett nytt recept på proteinbars, men valde att forma dem till chokladbollar istället!
Ska man Göra nyttiga chokladbollar så är det här bästa receptet enligt mig.

Vad gör ni en dag som denna? Jag har huvudvärk så ligger i sängen mest. Men ska på födelsedagsfika senare idag!
Annars då? Jag fick förresten en liten kusin idag, en tjej. Jag har sjukt många kusiner, vet helt ärligt inte vad alla heter haha...

Nåja, till receptet!
1 dl havregryn
1 skopa choklad proteinpulver
1 tsk linfrön
1 msk kakao
1-1.5 msk vatten
1 msk hasselnötssmör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0