Caseinchokladpudding

Jag provade ett nytt recept idag tillsammans med Rebecca! Detta var en caseinpudding. Vi använde oss utav mitt nya caseinprotein från fitnessguru med smak av cookie dough. Jag har inte provat att göra en shake utav detta än men i puddingen blev det super gott!

Den här "choklad"puddingen är ett perfekt kvällsmål faktiskt. Casein protein är ett långsamt protein (som alltså tas upp långsamt) det är perfekt när det är länge kvar tills nästa mål! Förstå vad Nice med chokladpudding till kvällsmat?

Till receptet:
Cirka 1 dl caseinprotein (jag använde cookie dough från fitnessguru)
1 dl lättmjölk
1-2 msk kakao

Sen späder man ut med vatten till bra konsistens! Sedan toppade jag det med frysta hallon och riven mörk choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0