sliten

Hejsan! Idag var det alltså första skoldagen av årskurs två. Jag vet inte riktigt vad jag känner angående det faktiskt. Det närmar sig studenten och skolan blir "roligare" men samtidigt så vet jag mycket väl hur jag har tagit på mig för mycket. Jag ska liksom försöka hinna ha kul, träna, få bra betyg och jobba. Det är för mycket att göra på för lite tid och tvåan ska vara det värsta året.
MEN, det var hur som helst super kul att träffa klassen igen.

Jag kommer att spendera min kväll i mitt rum, jag ska städa och packa upp. Imorgon drar alla lektioner igång och sedan är det redan helg för mig. Hur skön första Skolvecka är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0