8 augusti

Hej! Jag sitter på lunch just nu. Dagen har spenderats med ett nytt mobilspel som jag har blivit "candycrush beroende" av vilket är jobbigt men samtidigt skönt då jag kan sysselsätta mig själv under arbetsdagarnas raster.

Det här med fastan jag skrev om igår kväll, det är ingen "svält dig själv" metod. Det kallas periodiskfasta och går ut på att man fastar mellan 14-18 timmar om dagen och äter under de resterande där man då ska få i sig kaloribehovet som man behöver varje dag.
Det är mycket att lära om hur man ska planera sina måltider och vad man ska äta men som sagt så provar jag bara nu. Jag kommer att äta mellan 09.00-19.00 varje dag fram tills vi åker på tisdag. Detta för att prova om fasta är något som jag mår bra av och för att försöka få ordning på mitt småätande/sötsug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0