Vad är det som händer?

God kväll! Haft en bra första skoldag? Min var så sjukt jobbig. Inte nog med att det är måndag, vi har bara jobbiga lektioner plus att jag fortfarande mår dåligt. Det kommer liksom tillbaka hela tiden. Vet inte vad det är. Hela familjen är krasslig. Vill inte bli sjuk. Är sjuk hela tiden nu för tiden. Det leder till ingen träning, missade danslektioner och missad skola.
Funderar på att börja käka mina vitaminer igen, i hopp om ett jätte immunförsvar, men är lite rädd. Tabletterna och jag har inte jätte bra "historia".

Ska lägga mig bredvid min fina nu. Idag är det ett år sedan vi träffades! Så himla glad. Han förgyller min dag.
Vill säga tack till era kommentarer också. Jag blir glad av dom!
Tackar även för drivkommentarerna som sätter ett leende på läpparna.
Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0