Om jag förlorar mig själv

 
Hej! Fredag idag. Jag slutade för cirka två timmar sedan. Jag hade muntliga svenska nationella idag. slutsats - jätteskönt att ha det avklarat och det gick väldigt bra.Efter skolan så åkte jag direkt till Knivsta för att fixa ett ärende på banken. Jag befinner mig i Uppsala nu igen och ska om någon timme dra mig till Burger king och jobba. 
 
Vid nio ikväll så ska jag förmodligen på bio med Tom. Vi ska se mama. Någon som sett den? 
 
Och juste! tack till dig som tyckte att jag är smal och vältränad och att jag borde ta åt mig. Jag tar åt mig! Det gör jag. Som jag skrev så är jag super glad över de resultat jag fått. Det kunde ju varit värre. Men det är fortfarande mycket jag är onöjd med. Saker jag vill förändra. Jag vill kunna titta mig i spegeln och säga hur snygg jag är till mig själv - vilket händer på mina "findagar" redan nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0