ligga nere

Jag har precis blivit klar med min powerpoint och talet för svenska nationella imorgon. Det gick jätte bra faktiskt. Ska fortsätta repetera lite nu under kvällen så att jag faktiskt kan talet också. Jag siktar liksom mot att inte använda mig av stödorden som vanligt. 
 
Jag sitter i Rebeccas säng och pratar om den härliga sommaren som väntas! Hörde att värmen vi alla längtat efter förmodligen kommer i nästa vecka! Hur kul?! Jag funderar faktiskt på att inviga långklänning för första gången för i år imorgon. Nu ska jag springa ut till tvättstugan och hämta mina arbetskläder som jag tvättar. Sen ska jag läsa och hänga upp min rena tvätt i garderoben. Så sjukt tråkigt. Men men... 
 
Juste! Ska berätta att bloggen förmodligen ligger nere i helgen. Lösenordsskyddad menar jag när jag säger nere. Men det är för att jag planerar att fixa om designen och väljer då att "stänga bloggen". Men det kommer bli supersnyggt efteråt! Åh jag är skit taggad! Älskar nytt. Denna design kommer att bli sommarfräsch. Eller aa, fräsch. Inte så svart och mörk som den är nu. 
 
Denna drack jag idag. Så himla söt burk! Fick ännu mer vårkänslor av den fina designen med bland annat fåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0