TODAY

Hej! Gårdagen var en bra dag. Hade en skön skoldag och gjorde ingenting alls när jag kom. Var ledig idag så passade på att njuta av livet. 
 
Jag vaknade runt nio idag och låg kvar i sängen framför Keeping up with the Kardashians och Desperate housewives. Jag älskar att titta på gamla DHW avsnitt. Vid tolv så åkte jag in till Knivsta med mamma där hon släppte av mig vid tåget. Jag åkte till gymmet, har haft en paus i två veckor på grund av att jag inte mått bra. Men idag mår jag bra! Så jag passade på att träna idag. Jag körde igenom hela kroppen, dock inte de mindre muskelgrupperna då jag inte hade så lång tid på mig. Det var riktigt skönt eftersom att det var ett tag sedan. Förväntar mig riktigt jobbig träningsvärk imorgon. 
 
Ikväll ska jag vara hemma bara, titta på film och äta gott med Tom. 
 
 Jag idag och dagens frulle! Favorit proteinpannkakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0