Ett helvete

Hej! Gårdagen som började så fint slutade så dåligt som det bara går. Tror inte jag varit så ledsen någon gång. Mina fina lilla bebis... Vill inte berätta om det då jag inte alls mår bra.

Något positivt med det som hänt är iallafall att jag kan fokusera mer på träningen. Det funkade förut och funkar nu. Med endast fem timmars sömn inatt så krigade jag mig upp ur sängen och åkte till gymmet. Jag ska göra samma sak imorgon. Idag körde jag armar, rygg och mage. Ska fixa lite inlägg om mina pass som kommer upp nån gång här i veckan.

Ska läsa lite ur snabba cash nu och om någon timme röra mig in mot Uppsala för att umgås med Sabrina och dansa! Ska bli super kul!

Klistrar på ett leende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0