10 feta sanningar om mig själv

 
Jag läser nästan aldrig bloggar förutom mina närmsta vänner och Kenza och Kissies.
 
Jag blir jättelätt svart och avundsjuk
 
Blir jag arg, visar jag det aldrig (dvs. utbrott) utan håller det mer för mig själv
 
Jag är trevlig och social men har svårt att starta konversationer och agera med människor som inte är mina närmsta vänner
 
Jag tycker om att vara själv och i stort sätt ligga i sängen och endast titta på serier/filmer
 
Jag är dålig på att laga mat men grym på att baka
 
Jag är FÖR snäll
 
Jag gillar att jag ser resultat med min träning men är väldigt onöjd med min kropp, men det kunde faktiskt ha varit värre - vilket jag är medveten om
 
jag har alldeles för höga krav på mig själv
 
jag småäter och äter sötsaker även om jag inte är sugen/hungrig
 
 
 bild från spanskan idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men omg driver du???? du har sjukt fint kropp och det säger jag inte bara, utan menar det verkligen! Du är sjukt smal och vältränad så ta åt dig av det snälla du!!!!

2013-04-11 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0