Tisdagen den 11 September 2012.

Hejsan! Idag är det tisdag, och inte vilken tisdag som helst. Det är idag även 11 år sedan attacken mot World Trade Center skedde. En tanke går ut till alla de drabbade.
 
För övrigt då? jag har haft den sämsta dagen på länge. Jag sov super dåligt inatt pga olika anledningar, min sovmorgon försvann och jag fick befinna mig i skolan klockan halv nio för att gå på en otroligt tråkig föreläsning om studieteknik. En dålig start - en dålig dag. Allt har varit jobbigt idag, alla lektioner, lunchen, livet, ja allt. Allt på grund av lite sömn. Ikväll ska jag sova tidigt.
Idag är det även dans, den fick inte den bästa starten förra veckan och jag håller verkligen tummarna och allt vad man nu kan hålla till att det kommer bli bättre den här gången. Blir det inte bättre vill jag inte gå kvar. Så enkelt är det. Vilket vore tråkigt då jag har tyckt att det varit roligt och längtat till dansen tidigare.
 
Det blev ett deprimerat inlägg det här haha.. Jag ska iallafall möta Sabrina nu vilket iallafall än så länge blir dagens höjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0