pluggis

 
 
Som denna pluggis jag är så sitter jag och förbereder för min första redovisning i ettan jag ska ha på fredag. Skulle göra det med Elin men eftersom hon bestämde sig för att lämna mig i sticket (hehe) och byta skola så får jag göra själv.. Men det går nog bra!
Jag skadade mig på dansen igår, vi skulle öva på dirty wines och SÅKLART så ska jag fucka ur något med nacken, har typ gått runt med nackspärr idag, jag verkligen lider det gör så ont. Behöver lite morfin typ. Vad som helst.
 
Imorgon slutar jag 16.20, vill egentligen förbi Rimbo men hinner inte då jag måste fixa den här redovisningen så den sitter, känner lite grann att jag vill byta linje och slippa allt plugg, fritiden försvinner ju liksom.
Ska lägga in bilder från Barcelona nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0