Jag lever mitt liv som aldrig förr

Godmorgon! Måndag idag, jag har haft en för jävla bra helg. Fredagen spenderades i pappas soffa, sovande. Somnade redan vid 8 men hann se lite film den kvällen iallafall. I lördags gick jag upp alldeles för tidigt, hoppade in i duschen, käkade tacos till frulle och drog sedan till jobbet för att tjäna pengar. Efter jobbet drog jag, Rebecca och Tom en sallad på storken och sedan bio - vi såg Ted! Super bra film, dock mindre biovärd än andra... Drog sedan på en liten tillställning i Vassunda, drog nattkäk på donken och sedan sov jag otroligt skönt. Dans var det igår och nu sitter jag här, i väntan, på bussen.
Pallar inte skolan idag, behöver minst en dag helg till. Höstjackan är på dessutom. Jobbar även idag, hemma vid tio och efter det ska jag plugga till morgondagens prov i Spanska. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0