Tisdag 13/11

Hej! Jag har varit sängliggande hela dagen idag, struntade i skolan för jag mådde dåligt. Så det är så min dag har sett ut. Hur har eran varit? Bra?
Jag missar dansen idag, vilket gör mig lite ledsen, älskar dansen liksom.. Ska istället ha moskvakorrespondent (?) haha myskväll* (älskar hur iPhone, vad säger man? Byter ord?)

Och gissa vad?? Breaking dawn 2 imorgon ju!! Jag är sjuuuuukt taggad! Har en liten grej att se twilight filmerna med Sabrina på premiärdagarna, vilket vi ska göra imorgon med! Vi har dock tagit avstånd från att köpa biljetter samma dag som självaste premiären - vilket vi gjort förut. Eftersom det är sista filmen nu!
Ha en Bra kväll!

Kolla förresten hur mysigt jag fixade till inför middagen idag i brist på matbord haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0