Jag kommer tillbaka

Godmorgon! Just nu, ligger jag i sängen helt as trött. Det blev dock inte jätte sent igår, somnade innan ett. Kvällen spenderades med flera trevliga personer, vi var lite överallt helt enkelt. På landet. Men det finns tydligen liv här ute också :) tro det eller ej!

Och idag då? Skulle egentligen sitta på tåget om cirka 40 minuter eftersom det är lördag, och lördagar innebär jobb! Sa dock ifrån mig det passet den här veckan, mormor ska flytta och jag behöver vara barnvakt till min syskon under tiden. Och vi ska mysa massvis inne i Uppsala :) försöka smuggla in dom på sjuårsbio bland annat hahaha.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0