Fredag den sista november!!!

Hej hej! Sitter i skolan just nu. Fredag idag, helt okej skoldag men som alla andra dagar - vidrig mat. Min lunch bestod av en kexchoklad och en chokladboll. Nyttigt såklart. 
Vi har inte så mycket för oss i skolan, hela klassen (i stort sätt) sitter och väntar på att nästa lektion ska börja som är vid ett. 
Jag har en lektion kvar sen drar jag hem, byter skor och drar förmodligen till Knivsta och Egon efter det. 
Min fredag kommer spenderas ensam och förmodligen nerborrad i naturkunskapsboken. 
Ha en bättre fredag än mig! 
puss 

Kommentarer
Postat av: Josefine

November :*

2012-11-30 @ 21:46:57
URL: http://bjarnolfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0