Prom night

Godmorgon! Just nu ligger jag i Sabrina säng, vi ska om någon timme rulla in mot stan där hon ska konfirmera sig! För ett år sedan var det jag, saknar den dagen som fan faktiskt.

Igår då, efter skolan drog jag till Väsby med mor min och fixade lite till balen idag. Fatta att det är idag!! Det är helt sjukt, känns Inte som det. Men jag är grymt taggad iallafall!
Fick ett samtal igår om att make-up artisten inte kunde sminka mig så fick leta ny tid osv, men det löste sig!

Jag såg även filmen 21 jump street igår, vilken var grym!! As Bra!
Men ha en bra dag, det ska jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0