Godnatt.

ÅÅÅÅH pallar ej. Skrev nyss ett 6 rader långt inlägg om hur sur jag va, så publiceras inte skiten. Fuck it.
Jag går och lägger mig med ett dåligt humör, klar svenska uppgift, dålig magkänsla, nervös inför resultaten på NO nationella. Fick resultaten i svenskan idag, jag tyckte efter att jag skrivit skrivuppgiften att det gick as bra, fick dock G. Igår tyckte jag att non gick rätt helt OK bra, blir de IG då eller? äh gårdagens och nästa veckas problem. Orkar inte.
Nu taggar jag talang jakt imorgon. sovgott.
(kopierar ifall det inte går att publicera osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0