cornetto jordgubb

Godmorgon! Jag vaknade halv åtta imorse, sjukt tidigt. Jag kunde inte somna om så jag tittade på gossip girl.
Min morbror fyllde 40 här om dagen så vi ska fira honom idag, det kommer släkt hit från norrland osv.
Iallafall, så jag har börjat fixa mig, Jag sitter här i toffsen jag sov i, tröjan jag sov i och lite smink. sexigt? Det är typ 3 timmar kvar tills vi ska dit men jag pallar inte stressa sen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig ännu heller......................
Jag försöker för övrigt tagga till med lite musik, dock är allt som kommer ut ur högtalarna typ bring me the horizon låtar. Dags att göra en ny spotify lista kanske?
Jag och Elin njöt av vädret med lite glass igår, cornetto jordgubb som är tillbaks! om jag blev glad när jag såg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0