Valodja

HejHej! Jag gick upp tidigt idag, tittade lite på gossip girl och så.. Vid elva träffade jag elin på ica och vi handlade lite inför dagens lunch. Hade nämnligen en liten födelsedags lunch inplanerad för Emma tillsammans med Elin och Johanna. Jag och Elin bakade världens godaste tårta till födelsedagsbarnet! 
 
Ikväll ska det ske lite förändring, får se hur det blir och om ni får se någon bild på mig på ett tag.. det beror liksom på. 
 
FÖRRESTEN, jag MÅSTE till ZARA, så snart som möjligt. Helst nu typ. Måste göra av med pengar, nu. Någon som vill följa med?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0