tiden läker inte alla sår, men framtiden är vår

 
Hejsan! Nu är jag hemma. Efter gymmet drog jag och William till panno och käkade, träffade även på Fredrik, Markus, Tim, Hampus, Jonas och Jakob. Mycket trevligt faktiskt! 
Jag har fått prova på blogg.se's nya bloggplattform, så jag sitter och försöka lära mig den just nu, än så länge är det bra! Super fräscht och det känns mer ''proffsigt'' att sitta och blogga nu. Jag kan dock inte använda appen längre. 

Jag berättar om gårdagen och visar bilder senare, har lite annat att göra nu.
Här är mina betyg till den som frågade, jag är super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0