Jag vet precis vart jag ska

Herregud vad jag är sur, skrev precis det här inlägget men det raderades när jag publicerade och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev... Men jag ska försöka knåda ihop det igen...

Jag har tränat (regelbundet) i 3, snart fyra månader, och under den här tiden hunnit klaga ganska mycket på hur man inte ser resultat. Dom säger att när man tränar (vill bygga muskler) så ska man undvika vågen, den är inte ens vän under den här tiden. Speciellt inte om man är tjej och aa som jag, är ute efter att få en finare kropp liksom. Man vill inte öka i vikt. Jag har ökat i vikt, jag väger mer nu än vad jag någonsin har gjort och känner mig faktiskt tjock. JAG VET, att jag inte är det, men det känns som att två kilo och att det dessutom är mer än vad jag någonsin vägt är en stor skillnad. Jag vet att flera utav mina läsare kommer bli upprörda när jag säger det här för det är verkligen ingen stor grej men det är skillnad för mig. Mina lår går mer ihop än förut dessutom, så jag kan inte låta bli att tro att dom där två kilorna är pga mina matvanor och inte av träning. Mina lår gick inte ihop innan, och nej dom gör inte det nu heller men ibland. Det är mindre mellanrum nu är förut liksom..
För att se resultat hjälper det ju självklart inte att bara träna, att äta rätt är en stor del också. Jag kommer aldrig i livet kunna bli värsta hälsofreaket då jag faktiskt inte tycker om det nyttiga här i livet, dvs saker som mörkt bröd och grönsaker. Men dom sista veckorna innan skolan slutade så lyckades jag komma igång på ett bra sätt iallafall, jag fick i mig en bra frukost och tänkte mer på vad jag stoppade i mig. Sen kom sommarlovet, vilket förstörde allt för mig. Verkligen. Jag menar, pizza till frukost är ingen bra ide. 
När man tränar, och gör av med massa energi så blir man hungrigare också, jag äter mycket mer än förut, och eftersom jag inte tycker om nyttigt så blir det alltså ÄNNU mer onyttigt som hamnar i min lilla mage.

Eftersom jag har varit så sugen på att se det där resultatet och har velat tycka att jag har en fin kropp så var jag rätt duktig i början på att ta kort på min kropp, jag har dock inte gjort det på ett tag nu pga av att jag har faktiskt har tappat hoppet. 
Dom senaste av mina besök på gymmet så har jag knappt orkat göra någonting och varit jätte utmattad. Och på grund av det så ger jag upp hoppet mer för varje gång, vilket jag verkligen inte vill för jag vill inte känna av att jag har spenderat massa pengar i onödan.

Och innan jag avslutar det här inlägget så vill jag påpeka att jag inte bara tränar för att få resultat utan även för att må bra, man orkar mycket mer när man tränar liksom. 
Och jag vill be om ursäkt för dom avklädda bilderna, men vill man se resultat så är det så man får göra liksom. Och när jag tänker efter, så har jag fått resultat, det är inte mycket (och långt ifrån mitt mål) men det är resultat. En bit på vägen liksom. Dom vänstra bilderna är tagna i början av April och dom högra nyss. 
så vad händer nu? Jag behöver ny insperation, ork och jag behöver hitta ett nytt sätt som får mig att äta bättre. Och har ni några tips får ni jätte gärna komma med dom, allt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0