Inte länge kvar nu!

Hej bloggen! Dagen började med att jag försov mig, men annars har dagen varit bra. Alla nior gick till Kvarngården idag och gjorde massa grejer, sen vid halv ett var det niornas lunch - helt ok!
Träffade en kompis efter skolan och drog runt sex till gymmet, kom hem vid åtta och nu är jag nyduschad och äter en sen middag som består av ägg och korv.

Jag kan inte fatta att det är slut imorgon, jag slutar nian imorgon, grundskolan. Jag känner mig så... Stor. Även om massor precis tagit studenten och är stora på riktigt så känner jag mig faktiskt stor. Vissa utav dom som också slutar imorgon kommer jag aldrig liksom prata med eller träffa igen. Det är sorgligt. Jag fäller nog en tår eller två imorgon. Men det är morgondagens bekymmer. Jag är riktigt glad att det är slut nu ändå faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0