Här står du och här står jag

Hejsan! Här sitter jag, som den osminkade lilla ... (?) jag är. Jag ska iväg och träna snart så har ingen  större lust att sminka mig heller. Så har ni sovit gott? det har jag! Jätte skönt faktiskt.
Jag började denna dag med att äta pizza, seriöst vad händer med mig? bara för att det är lov betyder inte det att jag kan äta vad som helst när som helst. Jag får skärpa mig.. Det är helt otroligt att jag inte är fet, så mycket onyttigt som jag äter. 

Efter gymmet ska jag till väsby, stannar förmodligen där över helgen. MEN jag ska ta med mig datorn den här gången, så jag inte dör av tråkhet om jag inte har något för mig. 

Jag tittade på en bra film igår, the last house on the left. Jag trodde den skulle vara dålig, typ som Eden lake, men det var den inte! Så den är värd att se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0