Gårdagen!

Först var det avslutning i skolan, det gick fort och var så jävla skönt! Efter betygen och det var dags för alla kramar blev det dock ledsamt. Jag grät inte, var dock tårrögd flera gånger då jag såg alla andra helt förstörda. 
Efter skolan drog jag hem och käkade god lunch med mamma och drog efter någon timme tillbaka till Knivsta. Jag vaccinerade mig och var med lite vänner. 
Runt sex drog jag, Annica, Josefin, Sofia och Emelie till panorama och åt, det började regna rätt mycket på vägen dit så var helt förstörd när jag kom dit. Vi drog sedan tillbaka till Emelie och vid 8 drog vi till Ängby park där sommarfesten höll hus. Det var as lite folk, men jag fick höra en låt jag helt klart älskar och fick se Jacob och hans bror uppträda. Efter det så drog vi till Särsta och chillade, sen kom det mer folk, och lite till efter det osv. 
Det var trevligt iallafall och vid 2 låg jag hemma i min säng. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0