Friday night

Hejhej! Jag och Elin träffade några grabbar från klassen på vägen till Uppsala, vi bestämde oss för att ta en lunch vilket vi gjorde!
Jag och Elin strosade runt i lite affärer efter det, jag köpte ett par pilotglasögon och ett Mobilskal med massor små nitar, passar otroligt bra till mig och min mobil må jag säga, super nöjd!
Efter Uppsala drog jag till gymmet och drog sen hem. Jag är barnvakt at the moment - inte den roligaste fredagssysslan men jag inväntar fint sällskap så det är lugnt. Vad gör ni denna fredagskväll?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/766572/images/2012/pic_205841605.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0