Äntligen hemma!

Hejsan! Jag ligger hemma just nu, i min älskade säng. Jag har haft det jätte bra och roligt men jag har saknat mitt rum... 
Igår drog jag ju till Sabrina, vi gjorde inget speciellt. Vi drog till hemköp vid 8 och köpte massa gott, och drog tillbaka och lagade en riktig gormémiddag! Och vid halv fem idag drog jag hem. Sabrina drar till Italien imorgon och är borta i sex veckor, hur avis blir man inte? 
 
För övrigt så sitter jag och spanar in lite träningskläder m.m det blir ju roligare att träna i snygga kläder, men herregud vad dyrt det är. Jag menar att lägga ner 500 kronor på ett linne är lite väl mycket tycker jag. Eller typ dom här ''string kalsongerna'' som finns till killar, hur värt är det att lägga ner jätte mycket pengar på sånt? usch. Hur ska jag ens kunna lägga pengar på kläder överhuvudtaget när man inte ens får barnbidrag längre. Hur ska jag kunna ha kul?
 
Gårdagens middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0