sluta blogga?

Tänkte sova nu ja.... Jag åt världens godaste middag idag! fish n chips a la O'learys. Det bästa jag ätit på länge faktiskt.
Såg även nu när jag loggade in att det bara är 300 bloggar som använder blogg.se för något år sedan var det flera tusen. Det känns som att bloggtiden är pasé liksom. Jag kommer aldrig ta bort min blogg, jag har mitt liv dom senaste år ner skrivet här liksom.. Men det känns så... jag vet inte riktigt. 
Jag har fått in det som en vana att blogga liksom, och sen när jag faktiskt inte har en dålig statistik så blir det som ett måste. Men det har blivit så tråkigt. Kanske ska köra en frågestund? Eller något iallafall. Något som får upp stämningen. Ska jag ha frågestund får någon kommentera och säga ja haha.. Tänker inte ha det om ingen vill. Hur som helst, kom med förslag, allt är bra! Speciellt nu på lovet. Men får se hur jag gör.. Jag kanske inte alls har tid för bloggen när skolan börjar sen. 
 
Jag ska upp om 6 timmar.. Imorgon blir det familytime... yäy. Nej men det blir nog bra. Jag känner på mig att hela dagen imorgon blir bra.
 
Sovgott mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0