faller du och jag så faller vi sönder

Hejhej! 
Igår när jag kom till väsby bytte jag bil och satte mig i en annan för en tre och en halv timme lång roadtrip till Gränna, jag hann äta världens största glass typ men ska jag vara ärlig så förväntade jag mig myket mer, vi var bara där i typ en kvart innan det var dags för ytterligare en resa på 3 och en halv timme mot västerås och power meet. Även det trodde jag skulle vara bättre, men det var inte dåligt. 
Idag har jag jobbat, efter det hem till Tom och nu sitter jag här hemma. Jag ska alldeles strax göra mig i ordning och lägga mig, imorgon börjar jag sommarjobba.. så får se hur det är! Förhoppningsvis roligt. Kan ju inte klaga ska förmodligen bara sitta vid en dator. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0