dör lite sådär

Hejhej! Shit vilken lång dag det är idag, jag gick upp vid nio och drog till gymmet med mor min. När jag kom hem och hade duschat blev det lite lunch och sedan dess har jag legat ute i solen och pressat. 
Jag är såhäääääääääääääär glad att det är så fint väder ute, tänk att jag hinner njuta lite av värmen den här sommaren ;) jag är dock helt slut nu och har bränt mig lite på kinderna.
Jag såg även att statistiken har droppat rejält idag men det är okej, idag. 
 
Jag har dock lite tråkigare saker framför mig nu.. Jag måste städa mitt rum, verkligen, det MÅSTE göras nu, helst i typ förrgår... Jag måste även plugga lite.. Det är en hel del man ska kunna när man jobbar på burgerking och vill inte springa och fråga hela tiden när jag jobbar så ska försöka få in allt i mitt huvud idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0