det sista

5 saker jag saknade i danmark:
OLW
Tops
min tredje kudde
mina vänner
min säng
 
5 saker jag kommer sakna från Danmark nu när jag är hemma:
Språket
människorna
chipsen
Lalandia
Sängen jag sov i
 
5 saker jag gjorde i Danmark:
köpte alkohol
åkte barnkaruseller
mådde dåligt
badade
busade
 
5 Saker jag ångrar:
att jag inte drack mer alkohol
att vi bodde på ett ''dött'' ställe
att jag inte åkte massa grejer på legoland trots att jag mådde dåligt
att jag åt så onyttigt som jag gjorde
 
5 andra saker:
jag vill helt klart tillbaka, dock till ett annat ställe
jag skulle kunna bo i Danmark
Danskar är antigen fula eller skit snygga
Ketchup är dyrt
maten är jätte annorlunda 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0