bellbox.se

Bellbox.se är en sida sprängfylld med produkter för något som kan vara det absolut viktigaste angående utseenden - hår. Schampoo, balsam, inpackningar och stylingprodukter. För rimligt pris dessutom! 
Dom har bland annat produkter från moroccanoil. Rebecca använder Moroccanoil original oil light treatment och den är grym! Runt en 100 lapp får man ge för den.
Det är så prisvärt, så enkelt och värt det. Många plattar håret, lockar och fönar det. Massvis med saker som skadar håret vilket leder till torrt, slitet och äckligt hår. Det gäller att sköta det rätt och använda rätt produkter till det. Jag plattar knappt mitt hår längre på grund av att det blev rätt slitet efter att jag blev ljushårig. 115 
 
Så jag tycker verkligen att det är värt att klicka in på bellbox.se För det är helt klart värt det i slutändan! och vem vill inte vara snygg? Håret är ju en stor del utav utseendet ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0